HTML

Bonnie

Minek aaaazzzzz!!! Majd rájösz!!!

Friss topikok

  • bonnie: @Galad: ez a bonnie nem az a bonnie ;) többek között azért sem, mert az a bonnie 87ben volt utoljá... (2009.09.14. 09:37) ...

Linkblog

Archívum

Ilyet még.

2006.12.19. 15:57 Bonnie

Pffff. Ez a nap szarabbul nem is indúlhatott volna, de a vége felé nagyon király lett. Reggeli tevékenységem ugyan az volt mint kb minden nap azzzal a kivétellel, h amikor felkeltem Eminem ott feküdt mellettem. Természetesen ez csak egy plakát volt amit valahogy sikeresen lerúgtam a falról, vagy valami hasonló lehetett. De már most szeretném kijelenteni a pletykák elkerülése érdekében, h Eminem és köztem semmiféle kapcsolat nincsen, és a plakátaival sem szokásom flörtölni. TEsti kapcsolatról természetesen szó sem lehet. Amúgy pedig egy szokásos reggel volt. A suliban kb. minden órát végig aludtam. Boda egyre érdekesebb dolgokat mond órán. Nem tom őket hova tenni. Sztem beteg. Csernák Karesz majdnem meghalasztott TEsin mert nem volt cuccom és h rendszeren nem tesizek. DE ez nem igaz. XD De ennek a napnak az érdekessége a déután volt, mááááárr megint!!! De erről majd később.

- Ez a nap tök jó volt. Katinkával tök jól elvoltunk. Régen volt már ilyen, h ilyen gördölékenyen ment köztünk a duma. Nagyon Happy lenni én:). Mondjuk elég furi volt mert kb 3-an is kérdezték, h járunk-e. A választ sajnos tudjuk. Jah a NEM. Mondjuk nem tom honnan vették, mert szerintem elég egyértelmű.:( De ez is csak a Séró elvetemült agyából pattanhatott ki. Hallottam is a folyosón valami hülye hangot.Amúgy Ma Aranyos volt, de lehet olyan hátsó szándékai vannak, h ma jól viselkedik akkor értelmes ajándékot kap tőlem, áááááááááá de ezt kétlem. De majd kiderül. Pozitívan állok hozzá a dolgokhoz. :) Verset se tudok neki írni. Annyi minden jut róla eszembe, h nem tom leírni, meg elkezdeni se tudom. De azért megerőltetem magam. HÁt remélem lesz még ilyen, és remélem h nem.:( -

A déután kisértetiesen hasonlított a tegnapihoz meg ahoz a naphoz ami kb. pontosan egy éve volt. Mátéval beséltáltunk a vásosba, ahol megvártuk Emesét. Gusztusos az a márvány baszás a város közepén. Na ott várakoztunk EMI(nem)re. Aztán megmutattam neki h mit szeretnék venni, és tetszett neki és szerinte király...Aztán kijöttünk a boltból. Máté idegileg kész volt teljesen. Ő nem jött be a boltba és kb lassan de  biztosan öngyilkosságot kísérelt meg. DE vannak pillangók!!! A nap csodája, h végre vannak PILLANGÓÓÓK. :) Soha többet nem veszek pillnagót sőt közelükbe se megyek, és nem nézek rá egyikre se.

Végre itthon.Áááááááááá:(. Punnyadok, ahogy azt kell.

Nap mondata: De azon a szélin csomó hely van, de az a széli nem jó!!!
                   Új csillag a Madách egén:
                    cím: -***Ancsi song***-
                    album: A zsíros haj, a kenyér az az igazi (breakelés közben)
                    műfaj:      Joystick*
                    előadó:  Osztályom számos nősténye

*remélem így kell írni:)


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonnie.blog.hu/api/trackback/id/tr3223333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása