HTML

Bonnie

Minek aaaazzzzz!!! Majd rájösz!!!

Friss topikok

  • bonnie: @Galad: ez a bonnie nem az a bonnie ;) többek között azért sem, mert az a bonnie 87ben volt utoljá... (2009.09.14. 09:37) ...

Linkblog

Archívum

Ááááááááááááááááááááá

2006.12.18. 17:47 Bonnie

ÁÁÁááááááááááááááááááááááááááááááá. De ez milyen komoly, h már minden hülyének lehet blogja. A legborzasztóbb h minden hülye el is olvashatja!!! Na de nem baj.
ÁÁÁááááááááááááááááááááááááááááááá.5:45 édesanyám enyhe kézmozdulatokkal kopogotatott az ablakomon (már többször ki kellet cserélni, és többször is elküldtem a  picsába :) ). Valamit dörmögött is, de nem halottam és aludtam tovább, és enyhén fél hétkor keltem fel. Aztán persze rohanhadtam zuhanyozni meg a buszhoz, és már kész voltam korán reggel. Jah, meg is fogadtam, h soha többet nem fogok aludni. Spanok a buszmegállóban; aztán egyszer csak megérkezik Nelly a busszal. Kurvára örültem a fejének, mert mert. Már korán reggel lehetet látni valamit a szemében, már akkor tudtam h ott csillog a szemében a MATEK ÖTÖS. Suliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ide is már csak azért jártam, mert itt volt Tomi, de most már beteg jó pár napja, amit a szervezetem alig bír elviselni és már kedvem sincs a sulihoz.-->

Kedves Télapó,

De jó lenne, ha végre látnám billegni azt a hülye szőke dongó fejét a folyosón. Haha megúsztam angolból a felelést csak ezt a pár napot éjem túl és ne kapjak semmiből jegyet. Jah, és legyen fasza az ajándékom amit a Katinkának vettem, mert ha nem fog neki tetszeni, akkor az így is instabil lelkem teljes mértékben megszűnik létezni. De örülök h "őt húztam"! Végülis az uccsó év, szal még tök jó is mert többször nem lehetett volna rá alkalmam. Vagyis nekik nekem még nem bisztos. Mondjuk megtörténhet az a csoda h meg lesz az összes tantárgyból a kettes érettségim.

                                                                                 Bonnie

Na, a délután!!! A kaja király volt a MENZÁN, de egyre érdekesebb információkat osztok meg osztálytársaimmal vagyis azokkal akikkel kevesebbet beszélek. Na szal egyre ntimebb informácikókat osztok meg velük. De ők is mondják a komolybnál komolyabb dolgokat. Pl. CSuti ma abban a ruhában jött a suliba amiben elaludt a tévé előtt. Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá. Egyre rosszabb az a csaj esküszöm. A délután másik nagy érdekessége: VÁSRLÁS MÁTÉVAL. Mentünk lepkéket vásárolni Kittinek. A lényeg, h nem néztek buzinak minket a függöny boltban vagy miben(na meg a többi helyen sem). Naná h pénz nélkül kellet neki eljönni vásárolni. Le is húzott pár forinttal.HAha.Áááááááááááááááááááááááááá.Utána KAtinkának kerestünk ajándékot, de nagyon nem sikerült találnom, olyat amit neki szívesen odaadnék csütörtökön. -Na de holnap is van nap, majd akkor akkor ismét felbukkan Vácon a  Shopping man (for KatInka).Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá. Azért odabasz a "kettes" nyelvtudásom.- Kb. lejártuk a lábunkat. Meg kellet mutatnom a Simonnak a Korallt és mivel az óceánt sehol sem találtuk. Ezért uccsó reményünk a bolt maradt. És igen!!! Igen, igen igen. Meg lett és Simonnak lett pillangója. Kb ennyiből állt a tartalmas napom.

NAP mondata: Hey, figyeljél már!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonnie.blog.hu/api/trackback/id/tr523195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása